Multimedijos ir virtualios realybės įrenginiai:
- demonstraciniai DVD filmai apie specialybes;
- OCULUS Glass akiniai su testais, žaidimo elementais;
- lankstinukai apie specialybes ir karjeros galimybes su sėkmės pavyzdžiais.
Kompiuterizuotos mokymo vietos:
- valdymo programos programinėms staklėms;
- technologijų simuliavimo programos.

Programinio valdymo įrenginiai:
Programuojamos staklės:
- tekinimo;
- frezavimo.
Mechatronikos stendas:
- pneomocilindrų veikimas;
- servo pavaros;
- jutikliai proceso kontrolei;
- surinkimo proceso ciklai;
- kokybės kontrolė;
- gedimų prevencija.

Alternatyvios energetikos veikimo principų stendas:
- mechaninės energijos vertimas į elektrą (generatoriaus veikimo principai);
- fotonikos principai (foto elementai, jų panaudojimas);
- energijos perdavimas ir kaupimas (elektros grandinės, akumuliatoriai).

Mechaninio reduktoriaus veikimo principų stendas:
- keičiami krumpliaračiai sukimosi judesio perdavimui;
- perdavimo ašys (krumpliastiebio veikimo principas);
- sukimo momentas ir jo priklausomybė nuo perdavimo santykio.

Žmogaus fiziologinių parametrų testavimo įranga:
- fizinės jėgos matavimas (dinamometras);
- fizinio krūvio bei ištvermės tyrimas (iPulsus);
- reakcijos greitis (Reksas);
- kūno sudėties analizė (Futrex);
- stresas ir kvėpavimo dažnis (iMon);
- pėdos skeneris (Elinvision).

STEAM mini žaidimai:
- žaidimas „Judanti sija”- reikia išsirinkti dvi vienodai sveriančias statulėles ir jas padėti ant judančios sijos svarstyklių taip išlaikant jos pusiausvyrą;
- žaidimas „Karuselė“ - lavinama žaidėjo reakcija. Jis turi nukreipti krentančius kamuoliukus tam tikra kryptimi;
- žaidimas „Elektros grandinė“- reikia apskaičiuoti elektros stiprį bei varžą ir sujungti elektros grandinę, pasirenkant pačias tinkamiausias sudedamąsias dalis;
- žaidimas „Užkoduotas pranešimas“- tikslas perskaityti užkoduotą pranešimą. Duodama iškodavimo instrukcija ir žaidėjas stengiasi perprasti šį kodą;
- žaidimas „Rekonstrukcija“- žaidime iš duoto brėžinio reikia rekonstruoti senovinės šventyklos kompleksą ir sukurti jos trimatį vaizdą.

STEAM mobilios laboratorijos klasė:
- supažindinimas su fizikiniais reiškiniais ir matematikos nauda;
- elektronikos pagrindai;
- mechaninė galia ir sukimo momentas;
- matematikos santykis su gamta.
Tęstiniai techninės kūrybos projektai mokyklose, mobilūs technikos būreliai:
- robotų (sumo) varžybos;
- formulės 1 modelių varžybos;
- trimačių spausdintuvų praktinis panaudojimas;
- nesudėtingų metalo gaminių gamyba programinėmis staklėmis;
- elektroninių prietaisų kūrimas (pradiniai nesudėtingi gaminukai);
- „Saulė veža“ tęsinys;
- „Paversk savo mokyklą išmaniąja!”.
